onsdag 4 maj 2011

Alla valpar utflugna från I-kullen

I påskhelgen vart d full rulle hoss Joddricks!

Lilla Nisha eller Greta som hon nu mer kommer att kallas blev hämtad på långfredagen av underbara paret Karlsson från Strömstad. 1vecka senare kom Marlene från Danmark och hämtade sin kära prins Abhisar som fått namnet "Miko".

Sissta veckan med valparna var gudomlig då vädret varit med oss och givetvis har timmar spenderats i gräset då man väntat på det där ögonblicket skall fångas på bild! Många bilder har det blivit, men jag delar med mej av några utvalda nu samt ngn bild när man minst anar... ;)

Vegas är en underbar lekfarbror snäll lugn och tålmodig... MEN......! Två rackare samtidigt är för mkt!

Bästa att ge dom en lek lektion...
Kiv om vem som skall ha Vegas...
-Min, min, min! Farbror...hehehe

Marlene med sin guldgosse Miko.

Lycka till! Hoppas på många uppdateringar i framtiden...

Man ska pryglas liiiiite innan man åker!
-Kom nu ihåg allt jag lärt dej tycks Olga säja.Man blir lite uppspelt och tagen av dessa goa å glada människorna! Puss!Puss! å en puss till.....!

MMMmmm Dessa människorna vart helt klart godkända av mamma Olga! Titta noga! Har ni sett en mer talande bild?

Lycka, lycka massa lycka!

Lycka till nu med er lilla brindel juvel!


Stora kramen till er alla!

Laila












































Inga kommentarer: