onsdag 24 november 2010

Joddricks H-kull 2,5v

Äntligen en bild bomb på mina efterlängtade änglar!
Divas 3 underbara pojkar växer i jämn takt och liknar nu, små knubbsälar med ostadiga ben, pojkarna har börjat ta sej upp på benen och nu är det bara ngr dagar kvar till första smak portionen skall serveras...!
Oj vad tiden drar förbi...
Tänk villken lyx! 3 små pojkar! Så lugnt det är, så mkt mer mys man har tid med!
Pojkarnas namn är nu bestämda och presenteras på korten nedan.
Alla pojkar helt svarta (svartbrindel)förutom en som har en vit tå, troligen kommer den att färgas ut och bli svart den med...
Njut av en denna bild session på mina goa lakridstroll! Som alla tre ser än så länge ut precis så som jag hadde hoppats på när jag gjorde denna kombinationen.














Snipp i snut här tar sagan slut för idag... :)

1 kommentar:

Rochamgo's sa...

Herregud jag är kär !!!!!!
Tur att jag har egna små skruttar hemma.
Lycka till med dom