tisdag 26 oktober 2010

G-kullen har flugit ur boet

För 2 veckor sedan åkte G-kullen till sina nya hem...
Underbara förväntansfulla människor som längtat att få hem sitt egna lilla knyte...

Athena följde med sin mamma hem till Angelica & Andreas i Göteborg.

En sissta bild på en trött Athena...

Bia följde med Kathi hem till Grästorp, där det väntar en härlig flock med Shiht Tzu`s och en schäfer... Det blir en god mix av gott och blandat. Underbart!


Lilla goa, mysiga Bia, trött och go innan bil färden till sitt nya hem.

Lilla socker toppen Digger med matte Alexandra som bor i Stockholm, Här har du något att jobba med... :D

Digger en riktig buse, full i upptåg och framåt anda, något att jobba med!

Leela, villda, kanoon kulan nyfiken i en strut med nya familjen, som bor i Skurup.

Wilbur den charmiga och ståtliga prinsen med matte Louise som bor i Uddevalla.

Hela korv ligan sover en sissta gång tillsammans i köket, Innan första valpköparen kom.
Välkomna in i Joddricks ligan!
Lycka till !!
Med er lilla guld klimp och glöm nu inte att jag finns här för er!!
Bilder tas imot tacksamt, jag är bara ett samtal bort, Saknar redan mina bebisar... Tur att jag vet att jag snart får träffa två st av sysskon skaran redan nu i veckan som kommer...
Mvh Tant Laila







Inga kommentarer: